czwartek, 16 września 2010

CANDY NA POCZĄTEK JESIENI

Z okazji szybko zbliżającej się 19  rocznicy mojego szczęśliwego dnia kiedy połączyłam się z moją drugą połową na zawsze a był to piękny dzień 5 października 1991 roku słoneczny i bardzo ciepły ( hihi no przecież że chodzi o rocznicę ślubu)   pragnę zaprosić Was Wszystkich chętnych  na CANDY .Miło mi będzie jeśli pozostaniecie też obserwatorami mojego bloga ja każdego z was mających bloga dodam do swoich obserwowanych :)
  Oczywiście zasady takie jak na wszystkich Candy .


1.Spośród osób, które do 4 października ( do 24 ,00,00) pozostawią komentarz pod tym postem ( z adresem do swojego bloga KONIECZNIE - co zdecydowanie ułatwi mi zobaczenie kto zacz mnie podgląda :) oraz odnalezienie osoby która zostawiła komentarz ) Jeśli nie macie bloga zostawcie adres mailowy !!!

2.oraz zamieszczą na swoich blogach informację o moim  Candy  z podlinkowanym zdjęciem, wylosuję zwycięzcę.

3.Losowanie odbędzie się 5 października, a szczęśliwa osoba zostanie obdarowana wykonaną przeze mnie chustą Fallen Leaf w pięknym ...rudym .....jesiennym .....kolorze . 

94 komentarze:

  1. Jestem pierwsza?
    Do takiego CUDA:):):)
    Kolejnych lat udanego pożycia
    Pozdrawiam Lacrima
    http://zamotanalacrima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloga w prawdzie nie mam ale życzę Wam następnych 19-tu i następnych i następnych .... szczęśliwych i radosnych lat życia razem :)
    Chusta prześliczna i każdy chciałby mieć ją na swej szyi :)
    Gośka
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta chusta i ten wzór strasznie mi sie podobają, dlatego ustawiam się w kolejce, moze sie uda.
    Pozdrawiam serdecznie
    Violet http://vicrochet.blox.p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Wam, abyście byli zawsze tak szczęśliwi, jak w te dni..., kiedy byliście Sobą najbardziej oczarowani.

    Ostatnio jestem oszołomiona tym wzorem:)
    Takie marzenie...:)
    Do października może uda mi się założyć bloga.
    aurelia77@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Wszystkiego dobrego na dalsze lata!

    malgo1508@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeszłabym obojętnie obok tak cudownej chusty, profesjonalnie zrobionej. I teraz będę trzymać za samą siebie kciuki, aby mnie wylosowano.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna ta chusta i ustawiam się w kolejce i odrazu składam najlepsze życzenia z okazji rocznicy-piękna liczba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne życzenia!
    Ja też będę miała rocznicę ślubu w październiku, tyle że 21 :-)
    Zapisuję się oczywiście i zapraszam do mnie, na moją "pocieszajkę"

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamoooooo, ależ cudeńko! :)) Z przyjemnością się zapisuję i gratuluję PIĘKNEJ ROCZNICY! :)))
    http://na-tarasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bloga nie mam, ale za to mam wielką chęć na posiadanie tak cudnej chusty. To by była moja pierwsza :-) Czekam cierpliwie, może szczęście mi dopisze.
    Z okazji rocznicy (już prawie okrągłej ;-) ) życzę spełnienia Waszych wszystkich marzeń i tego, byś każdego dnia odkrywała na nowo miłość i radość z bycia z ukochanym.
    Pozdrawiam
    PS. O adresie mail pamiętam, ale ze względów bezpieczeństwa podam go gdy będzie konieczność

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy :) Wpadłam tutaj dzięki linkowi podanemu u Maranty i już wiem, że będę wpadać częściej. Ja niestety tylko szydełkuję i frywolitkuję. Druty to dla mnie (jeszcze:P )czarna magia. Dlatego tak bardzo marzy mi się takie cudo. Zakochałam się ;)
    http://aniawrk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też się zapisuję, bo mieć taką cudną chustę, w przepięknym kolorze jesieni, wydziergana łapkami mistrzyni to zaszczyt :)
    z okazji rocznicy szczęścia i miłości na kolejne 100 lat!!!
    pozdrawiam
    bjanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne życzenia z okazji zbliżającej się rocznicy...:-) Chusta wspaniała więc ustawiam się w dłuuuugiej kolejce licząc na odrobinkę szczęścia...;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta! Również chętnie stanę w kolejce... i już trzymam sobie kciuki ;D Pozdrawiam!

    by-shenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią otulę się takim cudem!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem krótko - chceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeę :D

    Podpisano,
    chustomaniaczka hehe
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, Bernardko ja też się zapisuję ;) i tak staram się zagladać do Ciebie codziennie a tu masz... kusisz ;)

    Z okazji rocznicy WSZYSTKIEGO NAJZDROWSZEGO DLA WASZEGO ZWIĄZKU I OBY NIKT WAM SWOJEJ ŻYCZLIWOŚCI NIE POLECAŁ ;)

    POZDRAWIAM, Agnieszka.
    mojedzierganehobby.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę kolejnych szczęśliwych rocznic. Chusta cudna, pozdrawiam, Sylwia kalimera77@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat szczęścia i słodyczy życzę Wam !!!
    Przecudna chusta! Zapisuję się natychmiast :) Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com
    p.s. Świetnie sfotografowałaś chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie!
    Ja tez chce nosic takie cudo!!!.Chusta przepiekna.
    Zycze doczekania ZLOTYCH GODOW.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Ewa Kwiatkowska /ale NIECO starsza od Tej powyzszej/.
    Rokus49@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Również i ja stanę w szranki by zawalczyć o tę chustę!

    pozdrawiam
    hasmoneo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta cudna! Kolorek bardzo jesienny! Też jestem chętna.
    Informację umieszczę na www.robotkowyswiatmychy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna chusta chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bernadko, jak pieknie! Tyle wspolnie spedzonych lat, gratuluje!
    Chusta jest rownierz piekna, pasuje fantastycznie do terazniejszej jesieni.
    Pozdrowienia z Frankfurtu
    Beata
    maybee-bee@gmx.net

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja dołączam gratulacje z okazji Waszego święta - tym serdeczniejsze, że ja z moim mężem też październikową parą jesteśmy :))
    W ogonku grzecznie stanę, bo cudne słodkości.
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na słodycze do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę kolejnych szczęśliwych lat :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    Gosia (gosias3@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już się w niej zakochałam! Cudnie by do mojego musztardowego płaszczyka pasowała. Ahhh rozmarzyłam... No nic mam nadzieję, że się szczęście uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna chusta! Z wielka checia sie w kolejce ustawiam i oczywiscie do siebie zapraszam:
    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niech Was Bozia łaską wspiera,abyście dożyli złotego wesela. Wszystkiego dobrego.
    Chętnie wezmę udział w losowaniu.Serdecznie pozdrawiam.Niestety nie mam bloga.
    asiawat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień Dobry

    Taka chusta to dla oka wielka rozpusta.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam :)
    Stawiam się i ja w kolejce po chustę ponieważ UWIELBIAM nosić wszelkie otulacze na szyi :)))
    Ty Bernadko obchodzisz 19 rocznicę a my niedawno mieliśmy 18 :) W końcu jesteśmy pełnoletnim małżeństwemi i nareszcie wszystko nam wolno ;)
    Pozdrawiam,
    http://bogaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham chusty a ta już zdobyła moje serce...

    Zazdroszczę talentu-pozdrawiam..
    Ida

    iducha28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezeli 4 pazdz to Wasza rocznicato jest tez nim takze i Nasza z tym, ze 13-sta .

    Wszystkiego najlepszego i DUZO szczescia:]

    Pozdrawiam z Krakowa - Iza bez bloga

    izabella_252003 yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Również brałam ślub w październiku, tylko 6-go... przyjmij z okazji swojej rocznicy życzenia szczęścia i miłości.
    Pięknym prezentem uczciłaś to wydarzenie:) Choć ja dziergam na drutach, to ostatnio czasu brak na realizację wszystkich pomysłów, dlatego z przyjemnością przystępuję do zabawy:)
    Z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham chustki wszelkiego rodzaju a że Twoja bardzo mi się podoba to koniecznie (dosłownie!) muszę wziąć udział w Twojej zabawie. ;)

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://jewelleryhm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę wielu jeszcze wspólnie i szczęśliwie obchodzonych rocznic w poczuciu spełnienia.
    Chętnie wezmę udział w Twoim candy - chusta mnie zauroczyła po prostu! Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z okazji rocznicy życzę samych pięknych dni i wielu , wielu rocznic
    Chusta cudna. Podziwiam chusty i inne prace. Oglądałam na e-dziewiarce, no a teraz odkryłam blog.
    .
    Może i ja kiedyś dojdę do takiej wprawy.
    zosia4562@op.pl
    Pozdrawiam. Zosia

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej!!! Ja wczoraj obchodziłam rocznice tyle, że 5 :) Chciała bym doczekać takiego stażu jak Wy. Wszystkiego naj........, a przede wszystkim dużo miłości!

    A chusta przepiękna....

    kasiablond@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Bernadko, 19 lat pożycia, a Ty taka młoda. Jak to zrobiłaś? Czary po prostu! Serdeczności na rocznicę i wiele kolejnych.
    Śliczna jest ta chusta. Marzy mi się wydzierganie takiej, więc chętnie obadam ją z bliska. Oglądam chusty dziergane na drutach i nie mogę się nadziwić, jak się takie cuda dzierga.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://mialkotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Chusta cudna i jak tu się nie skusić.
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy i życzę wielu następnych lat wspólnie przeżytych.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wielu pięknych chwil, nie tylko w październiku :)
    Zanim sama taką piękną chustę wytworzę (w bliżej nieokreślonej przyszłości...), ustawiam się w kolejeczkę

    http://ovillowetoitamto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja grzecznie ustawiam sie w kolejce do tego cuda :)))
    Pozdrawiam i wielu, wielu latek zgodnego malzenstwa zycze :]
    Ewa

    empire@aol.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. jaki piekny kolor...
    szkoda że nie mam czasu na dzierganie już :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor fantastyczny... szczęścia kompletnie nie mam ale ustawię się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja też tu byłam
    po chustę się ustawiłam,
    kolor miód,
    wzorek cud...

    ulka42@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja też się piszę!
    Bloga nie posiadam, więc maila podaję :kasiax3(małpa)gazeta.pl
    :)
    Kolejnych szczęśliwych lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniały kolor ,będzie moja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna jest i taka delikatna!

    Zapraszam na Candy do mnie: http://magdalenaart.blogspot.com/2010/08/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna jest! wymarzyła mi się taka na jesienne chłody, zatem muszę się zapisać, bo sama nigdy takiej nie stworzę, a kupiona to już nie to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  50. wooow jakie ogromne zainteresowanie, no więc kiedyś spróbować trzeba to i ja dołączam do obfitego grona chętnych na jesienną piękną chustę :) to będzie moje pierwsze candy :) a to byłam ja KRÓFKA http://krofkaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Rowniez chetnie wezme udzila w losowaniu po to cudenko. Moj blog dopiero w budowie ale jak skoncze to zapraszam. Pozdrawiam
    http://crazybutterflyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesień w Taaakiej Chuście, to ja też się ustawiam. Jeszcze nigdy nic nie wystałam, ale nic to....Pozdrawiam. malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba mój poprzedni komentarz zaginął w akcji :P Więc jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji rocznicy i zapisuję się w kolejce :D
    marzena-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Poprostu marzenie taka chusta :) tostane i ja :)
    http://mmmordka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna chusta, ustawiam się w kolejce.
    www.plastusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. piękna chusta :) http://angelnessa1987.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. bloga nie posiadam ale twojego z miłą chęcią podczytuję ;))same dobre życzenia przesyłam z okazji Waszej rocznicy i oczywiscie ustawiam się w tym gigantycznym ogonku po tą ryżą piękność;)))

    OdpowiedzUsuń
  58. zapomniałam dopisać ania.bukowiec@op.pl no to teraz cierpliwość swą zacznę ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  59. Chusta piękna, któżby nie chciał jej mieć:)))
    ja chcę i to bardzo!!!
    http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja sie skromnie ustawiam w kolejce, ale niech reka boska broni jak ktoras sie wepcha przede mnie....

    OdpowiedzUsuń
  61. Jaka piękna :) z nią żadne mrozy nie są groźne
    Pozdrawiam
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak piękne chusta, wiec i ja próbuję swojego szczęścia :) Serdecznie pozdrawiam.
    http://hania739.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem zakochana w tym co robisz...chusta...ten kolor...kolor najpięknieszy! Bardzo bardzo chętnie się zgłąszam na twoje candy i życzę sobie szczęscia...dodaję Cię do obserwowanych i będe obserwowac z zadrością :)
    http://kolczykowokwiatowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego co najważniejsze, najpiękniejsze i najlepsze na następne spędzone wspólnie lata!
    Eh a Nam pękło dopiero 5 lat...
    No a propo Candy... to moje pierwsze, więc liczę na jakieś szczęście z tej okazji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://handmadebyalex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Prześliczna chusta... :)
    Chciałabym być jej właścicielką, chociaż chętnych tak wiele więc pewnie mogę tylko oczy nacieszyć.. ;)

    Pozdrawiam
    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Trafiłam tu przypadkiem, obejrzałam jakie cuda potrafisz stworzyć. Ja niby druty i szydełko potrafię w rękach utrzymać, parę rzeczy wydziergałam , ale było to dawno temu. Cierpliwości mi brak. Na razie zabrałam się za szycie.
    Chusta piękna, w cudnym kolorze więc spróbuję szczęścia, choć kolejka długaśna.
    Tobie i mężowi z okazji rocznicy życzę kolejnych wspólnych lat pełnych miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Cichutko zazdroszczę cierpliwości i zwinności palców. Żeby takie cuda wyczarować... ach!
    Mogę tylko podziwiać i ustawić się w kolejce:)

    Dobrego dnia!
    herbacianenonsensy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Duzo szczęścia życzę;-)))
    Sobie tez w losowaniu chusty!

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękna chusta :))

    darria33gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Chusta piękna a kolor mój ulubiony.
    Wszystkiego dobrego na następne 19 lat. Pozdrawiam Ania
    ania9965@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkiego najlepszego! Ja również ustawiam się w tej kolejce po takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkiego co najlepsze z okazji rocznicy:)
    chusta cudo:)
    pozdrawiam:)

    http://galeriaagako.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam,
    nie prowadzę bloga ale jestem wiernym obserwatorem. Ja również życzę Wam następnych 19-tu szczęśliwych i radosnych lat życia razem, a po chustę ustawiam się w kolejce bo jest prześliczna!

    tati10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Witaj:) do obserwowanych dodałam Cię z wielką przyjemnością:)Wszystkiego dobrego z okazji nadchodzącej rocznicy, marzy mi się by wygrac u Ciebie, a czy marzenia się spełniają to się zobaczy:)Zapraszam do mnie
    http://machina-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego Naj Naj Najlepszego z okazji rocznicy slubu. Aby kazdy dzien byl lepszy od poprzedniego jak to przysłowiowe stare wino które lezakujac nabiera smaku pełniejszego o obfitszym bukiecie, zapachu i wyrazie.
    Chusta cudna!! A nuz trafi w moje raczki.Pozdrawiam- ciapara z forum maranty
    mail agami@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Chyba zdążyłam!!! Cudne "sztrykowanki" :-))
    http://rzeczgustu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu.
    Chusta jest piękna; może do mnie się uśmiechnie szczęście i ją wygram.
    liwerscy@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudo! I najlepsze życzenia!
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. jakie to cudowne! a jestem pewna, że w rzeczywistości jeszcze piękniejsze!

    rocznicy gratuluję i życzę szczęścia na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Jaki piękny szal! I love it! Mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się na mnie, a ja wygrać ten słodki cukierek! Proszę was, aby zaprosić mnie do udziału.
    Czy masz wspaniały blog, mam zaszczyt serdecznie ją przeczytać!
    Piszę o nakrętki na pasku bocznym bloga http://youclan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Nice gift! Please enter me!
    latinka-x.blogspot.com
    latinka from Hungary

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu. Z tej okazji zapisuję się na wspaniały cukierasek:)

    OdpowiedzUsuń
  83. przepiękna chusta i akurat w moim kolorze :) Stane sobie i przy okazji podczytam co jeszcze ślicznego masz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Nice gift! Please enter me!
    http://rozandi.blogspot.com/
    rozandi from Hungary

    OdpowiedzUsuń
  85. Oj prawie bym nie zdążyła na taka ślicznotkę się zapisać,ustawiam się w długa kolejkę i czekam na losowanie.Pozdrawiam.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Piekna chusta!Jak ja zazdroszcze takich zdolnych łapek:).pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. jaka piękna chusta! dopisuję się na końcóweczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu.
    Życzę bardzo wielu szczęśliwie przeżytych lat.
    Chusta piękna ,jak wszystkie projekty na tym
    blogu.Podziwiam zdolności.

    luiza-50@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. I ja sie ustawiam w kolejce :) chusta cudna :)
    a posiadac ja na wlasnosc od mistrzyni to marzenie :) :)
    betichw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam i gratuluje rocznicy:)a szal przecudny
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszystkiego dobrego w rocznicę i potem też ...:-)
    Nie mam swojego bloga, ale po chustę chętnie się ustawię. Chustę z "taką" energią każdy by chciał mieć. Pozdrawiam Goska magosia77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  92. Kasia pisze- życzę szczęścia z okazji rocznicy, ja bloga nie posiadam, trochę dziergam ale chusty to dla mnie czarna magia, ustawiam się w kolejce po to cudo.Paoli76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .