czwartek, 3 lutego 2011

Sweterek ... czyli kurs robienia tego co lubię dla dziewiarek z e-dziewiarki

 Serdecznie zapraszam na stronę e-dziewiarki  gdzie osoby mające konto i zalogowane mogą nauczyć się jak zrobić taki oto sweterek mojego autorstwa i przeze mnie rozpisany dla dziewiarek . Sweterek robiony od góry bezszwowo . Raglan ozdobny całość podkreśla figurę i wyszczupla optycznie . Nitka to YarnArt Merino Tweed  oczywiście z dziewiarki .Kolor w tym momencie niedostępny. Nitka sama w sobie ciekawa więc nie wymaga jakichś specjalnych wzorów , wręcz wydaje mi się że straciłaby na wyglądzie całość gdyby dodać jakieś wymyślne wzory .Zapraszam i polecam , łatwo i przyjemnie można mieć ciuszek który będziemy kochać aż do ostatniej chwili jego żywota :)




7 komentarzy:

  1. istotnie uroczy sweterek, a wyglądasz w nim fantastycznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten sweterek ! Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek. Tylko zastanawiam się, czy Ty nie marzniesz podczas tych sesji fotograficznych? Dobrze, że nie robisz aktualnie strojów kąpielowych...
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam gdzie znaleźć rozpiskę sweterka bez konieczności zszywania. No i nim zaczęłam szukać na Marancie - plum! - odezwała się Bernadka. Dzięki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł super, aż chciałoby sie odrazu do niego wskoczyć.:)

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek!
    Dzięki za kursik:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny sweter i figura :)
    Dziekuje za odwiedzinki u mnie i melduje ze rekawica sprawdza sie gdy ide z synem do i z przedszkola - teraz sie ocieplilo ale ponoc mroz i snieg maja wrocic wiec licze ze pochodzimy z nia sobie jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .