czwartek, 27 stycznia 2011

Radość wielka i na świecie dobrzy ludzie są


Otóż i powód radości i pewności że na świecie ludzie dobrzy są . Przedwczoraj dotarła do mnie od Pani Krystyny taka oto paka zawierająca mesę drutów i wełenek które zostaną teraz przeze mnie i dzieciaki przerobione na całą masę różnych ciekawych rzeczy . Bardzo dziękujemy . Równie bardzo mocno ale teraz osobiście ja Pani dziękuję za słodkość którą mi Pani podesłała . 
Na robótkowym froncie niedługo kolejne nowości :) . Polecam odwiedzać e-dziewiarkę gdzie uczę jak zrobić sweterek którego premiera już niedługo na blogu ( przypominam że link pokaże zawartość tylko osobom zalogowanym do sklepiku ) 

3 komentarze:

  1. Dobrzy ludzie zawsze znajdą innych dobrych ludzi. Tylko trzeba na to cierpliwie poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam okazję doświadczyć dobroci innych Ludzi, w tym samym wymiarze. To miłe, że nasi uczniowie mogą poszaleć włóczkowo i rozwijać swoje pasje dzięki tak ofiarnym Osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny prezent. Dzieci pewnie były zachwycone :-) i wcale im się nie dziwię. Pozdrawiam serdecznie i nie moge doczekać się Twoich nowych prac. A bezrekawnik z baby cudny i w pięknej sesji pokazany :-) Agnieszka(ciapara)

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .