środa, 25 sierpnia 2010

Żółty Pan Misio.

Z serii ... kiedyś wydziergałam ..... teraz kolej na pana misia żółtego i ślicznego w Amelki towarzystwie.Znowu niedługo coś Wam pokażę :)
A tak poza tym to szukam kogoś kto szyje maszynowo bo tego to ja nie umiem  :( chętnego na wymiankę . Ja potrzebuję organizer na druty i szydełka knit pro , widziałam takie coś w sklepie ale było dla mnie za małe a w zamian mogę zrobić coś dla Ciebie . Może ktoś się pisze ????
darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków


darmowy hosting obrazków  darmowy hosting obrazków   darmowy hosting obrazków  darmowy hosting obrazków
Na  warsztacie coś dla Ksenii :) i trzy .... zgadnijcie co ????? hehehe chusty oczywiście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .