wtorek, 5 października 2010

WYNIKI CANDY



Otóż i wylosowałam ale że jakoś miałam masę zajęć nie miałam jak napisać posta . Wiem że bardzo czekacie na wyniki więc ogłaszam ,ogłaszam że w tym słonecznym , choć wietrznym dniu wygrana padła na numer 12 . I jakież było moje zdumienie i uradowanie kiedy po podliczeniu okazało się żę wygrana padła na.............................................. bjannę . I co cieszysz się ??????????????

To nie koniec przygód niedługo zabawimy się w pewną zabawę i będzie można wygrać znowu coś atrakcyjnego :) . Wszystkim dziękuję za udział i miłe komentarze 

    Tobie Pawle dziękuję za ostatnie 19 lat , za każdą szczęśliwą chwilę w tym zwykłym życiu , za te mniej szczęsliwe też ci dziękuję i jak w reklamie powiem Merci   .

10 komentarzy:

  1. Piekny staz :-) Bjanna gratuluje wygranej. Niech Ci sie dobrze nosi rude cudo :-) ciapara

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już minęło 19 w szczęściu, to życzę następnych 19 i następnych... 100 lat!

    Chusta piękna, gratuluję Tej która ją założy;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje bjanna :)

    A Tobie Bernadko i Twojemu mezowi zycze samych szczescliwych chwil :)
    beti

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z wygranej dla bjanny:)

    I jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Ciebie Bernadko i męża na dalszą wspólną drogę:))
    pozdrawiam
    http://galeriaagako.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. huuuuuuuuuurrrrrrrrraaaaaaa!!!!!!
    własnym oczom nie wierzę!!
    aż się wzruszyłam !!
    Bernadko, stokrotnie Ci dziękuję za tą niesamowitą niespodziankę :* :* :*
    nawet nie wiesz jak bardzo mi miło....

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby piękne chwile spotykały Was jak najczęściej przez następne 19 lat.

    Długo tu nie zaglądałam i właśnie zobaczyłam co mnie ominęło...Anioły ujęły mnie ze serce.
    Pozdrawiam cieplutko, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni :)

    I jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy.

    PS. Dlaczego u mnie nie było słonecznie? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej :) Niech się dobrze nosi. I jeszcze raz dużo miłości dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zwyciężczyni :)) A z okazji kolejnej rocznicy ślubu życzę Tobie i mężowi wszystkiego naj .... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj dotarła do mnie moja wygrana :)
    i jest jeszcze ładniejsza niż w necie :))
    odziałam się w nią natychmiast i cały czas paraduję dumna jak paw :))
    moja Agniecha śmieje się ze mnie, że będę w niej spać, haha, kto wie, kto wie ???
    Bernadka do przesyłki dołączyła jeszcze coś....słodkiego.....i trafiła w mój gust smakowy w samą 10!!!!!!!!!!!!
    ludzieeeee!!!!!!!!!ale jestem szczęśliwa!!!!!!!!!
    jeszcze raz wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .