piątek, 3 sierpnia 2012

Sukienkowy lajf >>>>>>

No i miłe złego początki :) tak się zaczęła twórczość w szyciu sukienek i taki sukienkowy lajf :) Postanowiłam stworzyć sobie szafę na miarę i zaczęłam od sukienek ale w kolejce czekają już spódnice, bluzki, spodnie i inne cięższe rzeczy . Tym razem pokazuję kilka kolejnych sukienek . Ostatnio mam spore problemy z dodawaniem zdjęć do bloga nie wiem czy to tylko mój problem . Okienko dialogowe jest dziwne no i pokazuje mi się tylko kod nie widzę zdjęcia , nie wiem czy to wina ustawień czy tak już teraz jest na blogu .



tutaj kolejna... sukienka woda
Kolejna to sukienka na nadchodzący ślub siostry mojego zięcia :) prawda ze seksi :) ??? To było wyzwanie nie lada te odszycia przodu i tyłu :)



7 komentarzy:

  1. I znów kolejne świetne sukienki :)) Super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bernadka świetnie Ci idzie to szycie:))) sukienki są śliczne;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!! Szyjesz jak profesjonalistka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudne sukienki! Bardzo mi sie podobają! A ta długa... istne szaleństwo! Podziwiam i chylę czoła i jeszcze padam na kolana... moim największym wyczynem są dwie piżamki dla czterolatków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś!!!! Miałam rację, że czego się nie tkniesz to w cuda zamieniasz!!tylko kusi i denerwuje ludzi, że utalentowana totalnie we wszystkim jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo, same śliczności. Jesteś bardzo utalentowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Seksi? to prawie orgia:) no cudo!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .