poniedziałek, 26 września 2011

Wyprzedaż ..... włóczki za mniej niż w sklepie .SPRZEDANE

Przeprowadziłam wczoraj remanent w szafie i okazało się że mam w niej takie włóczki z których już nic na pewno nie zrobię , a może ktoś chciałby z nich zrobić coś co ja już zrobiłam albo coś innego Tak więc są to 


Rainbow 1008 /połowa motka , bo z drugiej połowy powstała Ognista Flamenco   dla tych co nie wiedzą, jest to włóczka typu bucle, w dużych motkach ( 350 gram ) połowa spokojnie wystarczy na chustę W jednym motku jest 875 metrów włóczki.


                                                cena 15 zł + koszt przesyłki  SPRZEDANE



Kolejny okaz z szafy to to samo Alize tylko kolor inny a robiłam z niego Chabrową babę , bardzo lubię tą włóczkę na takie ubrania , piorę ją w pralce :) i jest nadal jak nowa .Motek w całości nawet był w oryginalnej folii .( 2 motki )

cena 28 zł + koszt przesyłki  SPRZEDANE


         Jeszcze jeden robiłam z niego Mroczną piękność    jest to alize mohair super kid . Bardzo cienka włóczka w 50 gramach jest 500 metrów . Efekt jest świetny , chusta bardzo elegancka i wcale niemała. 

cena 7 zł + koszt przesyłki SPRZEDANE

I jeszcze jedna niteczka . Powstała z niego Chusta dla Ksenii  . Jeden motek to 550 metrów i spokojnie wystarczy na chustę 

cena  7 zł + koszt przesyłki SPRZEDANE


Osoby zainteresowane proszę o kontakt na maila . 

To jeszcze nie koniec moich zapasów w niedługim czasie kolejne wyciągam i będę oddawać w dobre ręce co zechcą z tego coś zrobić .   

PS . Włóczki błyskawicznie zarezerwowane :) Jutro dalszy ciąg wyprzedaży 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .