środa, 28 września 2011

Wyprzedaży część trzecia ........ zbliżam się ku końcowi

Tym razem już bliżej końca , ale zachęcam bo nadal można coś kupić ciek


jeden motek za 5 zł+ koszt wysyłki a robiłam z niej jesienne rude chusty

SPRZEDANA  










wełna merino typu lace 50 gram /425 metrów
dwa motki każdy za 18 zł + koszt przesyłki


SPRZEDANE


włóczka nako angora około 500 metrów w motku
trzy motki każdy po 8 zł + koszt przesyłki
SPRZEDANE



włóczka skarpetkowa  cortina
całość za 20 zł + koszt przesyłki
SPZEDANE






Tak więc z poprzedniego postu zostały mi ;




włóczka kid mohair confetti (w sklepie 6 zł za motek)
trzy motki po 4 złote za motek + koszt przesyłki 
z tego robiłam  teardrop 

SPRZEDANE



włóczka kid mohair confetti ( w sklepie 6 zł za motek)

3 motki  po 4 złote za motek + koszt przesyłki
z tej nitki tylko kolor powyżej robiłam teardrop
REZERWACJA




no i jeszcze jedna alize rainbow  i połowa drugiej 

cała za 28 zł a połówka za 15 + koszty przesyłki ( w sklepie 35 zł za motek ) robiłam z nich to
OBIE SPRZEDANE !




1 komentarz:

  1. włóczka kid mohair confetti ( w sklepie 6 zł za motek)

    3 motki po 4 złote za motek + koszt przesyłki
    z tej nitki tylko kolor powyżej robiłam teardrop

    mogę zarezerwować?

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .