niedziela, 19 grudnia 2010

Błękitny motyl na śniegu zimą






Zimową porą powstał Zimowy motyl w błękitach dla Ksenii w zamian za cudne kolczyki Chabrowe , cóż pech chciał że jeden mi zaginął ale pozostały posłuży jako wisiorek przecudnej urody 
Trudno ze stratą trzeba się pogodzić . Chusta oparta o Haruni znaną większości dziewiarek powstała z niteczki zakupionej w ulubionym moim sklepie E-dziewiarce jest to Angora Gold BD niestety kolor obecnie nieosiągalny. Ja tą nitkę jako materiał na chusty bardzo lubię super się sprawuje w gotowym wyrobie , układ kolorystyczny również jest bardzo intrygujący a cena również bardzo ale to bardzo przystępna . W tym temacie mogę powiedzieć że doświadczenia mi nie brak bo chust spod moich paluszków dość już sporo wyfrunęło w świat i wiele było z tej  angory .
Oto sesja Motyla .








7 komentarzy:

  1. Bernadko, piękny ten motyl (tak ładnie przysiadł na śniegu. Rzeczywiście w Twoim wykonaniu chusty z tej włóczki bardzo ładnie się prezentują. Zachęciłaś mnie do wypróbowania jej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, Bernadko, takie prawdziwe motyle skrzydełko :). I pięknie kolory się rozłożyły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Az się wzruszyłam jest taka cudowna, że brak mi słów! A z kolczykiem to wiesz, coś pomyślimy, spokojna głowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny motyl:))
    a wiesz, że motyle to strzegące nas przed złem Anioły????
    Ksenia będzie pod dobra opieką:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bernadko, motyl jest cudwony! Pamiętasz może nr koloru tej angory?

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .