poniedziałek, 14 czerwca 2010

Śliwkowe Liście

 
w związku z remanentami w szafie powstała sobie szybka bluzeczka trzydniowa :) Bardzo szybko się robiła drucikami addi 4 mm i niteczka elian klassik . Bardzo lubie robić tą nitką jest miła w robótce a i zrobione nią rzeczy ładnie leżą i dobrze się noszą . Bluzeczkę na swój użytek nazwałam Frustratem gdyż powstała w wyniku złości i frustracji spowodowanej przez Zieloną Anney która dawała mi w kość , tak więc Anney się przeleżała a szybciuchno powstały liście i się odstresowałam ochłonęłam i szybciutko również zrobiłam Anney . Obie bluzeczki są bardzo fajne i świetnie podkreślają to co mają podkreślać i tuszują co tuszować trzeba i lubię je bardzo . Z tej niteczki zrobiłam jeszcze inną bluzeczkę żakiecikową ale ją przedstawię potem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .