wtorek, 7 stycznia 2014

Koty cztery .. czyli zgubne skutki rutyny

Rękawiczki do sprzedania :) Dwustronne koty ciąg dalszy . koniec roku dał mi w kość niesamowicie . Najpierw druty Karbonzowe 2,25 mm uszkodziły mi się trwale , tzn końcówka metalowa po prostu się złamała , byłam zła .... potem drugie skarpetkowe zdekompletowałam ( drewniane ) złamał mi się jeden . A wszystko to podczas robienia rękawiczek kotów na konkretne zamówienie ...... ale na tym się nie skończyło i jak w tytule posta zgubiła mnie rutyna . Zrobiłam jedną RĘKAWICZKĘ Z BIAŁYM KOTEM NA WIERZCHU , czyli z czarnym tłem i zaczęłąm drugą szybko dziergałam bo się spieszyłąm n i bezmyślnie zrobiłąm drugą taką samą !!!!!! czyli nie odwróciłam wzoru , zorientowałam się jak mi zostało 20 rzędówdo końca ........ nie zacytuję wszystkich siekierek i młotków jakie mi przemknęły przez głowę w tym momencie , ale pokarało mnie za pewność siebie . Tak więc rękawiczek jest cztery:) znaczy zostały dwie :) bo jedna para już poleciałą do właścicielki .

Włóczka FABEL DROPS druty 2,25 mm Addi na sam koniec szybko dokupione w dziewiarce

10 komentarzy:

  1. Przepiekne! Daj mi prosze znac ile kosztuje u Ciebie taka para. Wspolczuje pecha z drutami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bernadka ma turbo w rękach, więc wyczarowała dwie pary :-). Jedne są dla mnie!!
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kocieta. Rękawiczki marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te rękawiczki :) Pierwszy raz takie widzę :) super pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Jeszcze takich nie widziałam. Na pewno szybko znajdą właścicielkę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są REWELACYJNE:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rekawiczki są rewelacyjne. A kotki superowe :) I jak starannie wykonane, ja się zakochałam! Ja robię na szydełku, ale rękawiczek jeszcze nie próbowałam. Może kiedyś:) Pozdrawiam i życze dalszych tak udanych prac! Monika

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .