piątek, 21 września 2012

Still light jesiennie

Mój kolejny Still light nie wiem już który a w planach kolejne dwa . Tym razem włóczka Malabrigo sock 611 raverly red , jest cudna . Sweterek ,jak za każdym razem, trochę inny. Te kieszenie to już moja pasja i w każdym kolejnym staram się je zrobić jeszcze lepiej :) Druty to HiyaHiya 3,25 mm rozmiar sweterka 38/40 włóczki dokładnie 367 gram . A u mnie dzisiaj piękne słońce chociaż zimno. Serdecznie pozdrawiam z powrotem do drutów chociaż szycie się szyje i za jakiś czas znowu coś się pojawi

17 komentarzy:

  1. Jest CUDNY!!! Jak ja bym chciała mieć cierpliwość by wziąć się za tak duzy projekt. Może kiedyś...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie opanowałaś i szycie i druty. Szycia zazdroszczę bardziej, bo sama nie potrafię szyć, co najwyżej proste rzeczy. A sweterek... FANTASTYCZNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bernadko przesliczny, - ale czy u Ciebie bywa inaczej?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna tunika!!!! super kolor sobie Twoja Klientka wybrała :) sama bym dla siebie taką zrobiła ale włóczka w takiej ilości nie jest w tej chwili w moich zasięgach cenowych :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ten swetr i kolor ma cudny:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój rozmiar...kolor.
    Poprostu jest cały super.

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad - czy ja kieszenie widzę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały aż sie chce nim otulić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, i ten kolor w gotowej robótce wygląda naprawdę świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!!!
    Bardzo chciałabym umieć zrobić takie kieszenie.Nawet gdybym kupiła wzór to i tak nie zrozumiem.Szukałam w sieci, ale nic z tego.A może można znaleźć gdzieś sposób robienia takich kieszeni po polsku?
    Pozdrawiam serdecznie.
    Hania





















    1

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .