poniedziałek, 26 stycznia 2015

Levenvick

Tak Levenwicka już robiłam , wiem , ale teraz nareszcie zrobiłam go sobie. Jestem z niego bardzo zadowolona , wełna classic tweed , Lana Grossa w kolorze 007 zakupiona w Passnowej już jakiś czas temu , czekała cierpliwie aż wreszcie o niej pomyślę. Sweterek lekko przemodelowany pod szyją , ale jednak jeszcze powinno to wyglądać trochę inaczej moim zdaniem , jednak poprawiać nie będę:) noszę go już i cieszę się nim . Na drucikach street chic w błękitach . Pozdrawiam z bardzo zimowego Radłowa , zasypało nas troszkę .........

7 komentarzy:

  1. Sweterek jak zwykle u Ciebie super, ale Ty i ta fryzura...klękajcie narody:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, następny piękny sweterek. Cudnie wygląda, włóczka idealna ta ten sweterek. Fryzurka powalająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały sweterek :-)
    Ale i tak najbardziej podoba mi się Twoja fryzura - ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sweterek-podoba mi się. Świetne uczesanie.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! I modelka i sweterek.........chociaż...modelka ładniejsza :P Wyglądasz kwitnąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek sweterkiem, fajowy. Ale za to Ty wyglądasz jakoś tak fiu fiu...;))

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .