wtorek, 11 marca 2014

Dalej Kaunii

tak jeszcze Kaunii , bo niby już słońce i niby ciepło ajednak ranki jeszcze bardzo zimne i wieczory też ,a jakoś tak dawno nie miałam szalikowej weny i trochę różnych wełenek mi się nazbierało to teraz trzeba je wykorzystać. Kolejna Kaunii , pochodząca z tego sklepiku nie widzę teraz tego zestawu kolorystycznego :) służy mi jako zamotek przy samej szyi i jak to wełenka grzeje ( innych gryzie :) poszło mi półtorej moteczka . SZalony wietr sprawił żę mam fryzurę wiatrową , a że zapuszczam włosy więc trudno mi nad nimi zapanować.

6 komentarzy:

  1. Fajne kolory, bardzo energetyczne :) A rozwichrzona fryzurka bardzo twarzowa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny ognisty!!! Super wygląda z ciemnym płaszczem!!! Stoisz w płomieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ciepłe, bardzo ciepłe kolory! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, faktycznie cudne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie wyglądasz w takich dłuższych włoskach :)
    Kolor komina cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie tutaj u Ciebie :) !

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .