środa, 26 października 2011

Informacja o Candy

Dziewczęta drogie i kochane strasznie się cieszę że chusta ma taki duży klub wielbicieli . Od razy przepraszam tych wszystkich którzy czekali aż ukażą się ich komentarze , mój blogger troszkę zaszwankował i musiałam je wszystkie zamieścić ręcznie a niestety dopiero dzisiaj się o tym zorientowałam . Tak więc niektóre komentarze opublikowały się po dwa razy co nie zmienia faktu że każda z Was będzie miała jedną szansę . Losowanie już wkrótce czyli 1 listopada . To dla mnie ważny dzień o czym wiedzą osoby które mojego bloga czytają . Tego dnia zmarł mój Tato i dlatego Święto Zmarłych ma dla mnie szczególnie osobiste znaczenie . Czekam na kolejne wpisy na candy  . Jeśli ich liczba przekroczy 150 to wśród osób które nie wylosują chusty rozlosuję nagrodę pocieszenia . Pozdrawiam Bernadka . Na dzisiejszy dzień stawiam sobie taką oto dewizę , bo Trudno nie wierzyć w NIC

1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością i cieszę się, że jest szansa na nagrodę pocieszenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witam , wszystkie komentarze są moderowane , Twój komentarz pojawi się zaraz po tym jak go odczytam. Pozdrawiam Bernadetta .